8 Kasım 2009

Loddar: Almanya kendisinden utanmalidir.!



"..ben eminim ki Franz Beckenbauer'in ardindan bu ülkenin ikinci en cok taninmis futbol simasiyim lakin bana yapilan bu muamele yüzünden almanya kendisinden utanmalidir.!

"Nürnberg ve Frankfurt ile anlasiyordum ama taraftarlar Bayerndeki gecmisimden dolayi beni istemediler.. Vizyonu genis ikinci bundesliga klubü bile calistirabilirim.."

"Ben her zaman dürüsttüm.. birileri kokain icti, Köln'ün basina gecti. Ben 4 kez evlendim ama birileri karisini aldatiyor, temiz kaliyor.."

allam yarebbim.. ay bana fenalik geldi..

7 yorum:

Enes Özbey dedi ki...

Loddar postu uzerine sizi yaniltmayan bir Loddar aciklamasi olmus. Olaylar arasindaki sebep-sonuc iliskisini kurabildigini zannetmiyorum. Loddar mi aman aman!

fd dedi ki...

borges, bir itirafta bulunmam lazim. sen bu adami hic sevmiyorsun ama ben baya bi hayraniyim :-) hatta sirf onun yüzünden bayern münih'e sempati duymaya baslamistim yillar änce..

Borges dedi ki...

FD: futbolculuguna diyorsan oraya hayranlik baska ki ben de muazzam bulurum isin dogrusu. 39 yasinda libero hali veya takimdan cikisi dahi dagitmistir bayerin ki sonuna kadar güzel oynayabilen adamlardan oldu lakin kaptanligi, liderligi, karakteri,teknik adamligi cok baska.. bugün futbolcu olmadigina göre geriye kalanlara hayranligi ben duyamiyorum.. En son klinsmann ve daum a catti.. okuyunca sinir olmaman senin de mümkün degildir ;)

hagi dedi ki...

ya yalniz daum onemli bi adam galiba :)
adam arjantinden alakasiz bi sekilde daum'a cakiyor...

Cherubim dedi ki...

Dedikleri açıkçası rahatsız etti. Zamanında Hakan Şükür'ün de "Ben ... yapıyorum, ama takımdaki ... de yapıyor. Onunla kimse uğraşmıyor." tarzı açıklamaları vardı. Bana onları hatırlattı..

Borges dedi ki...

Hagi, Arjantin'e gitmedi, sms ile sonradan vazgectigini acikladi;)) Derdi de onlar is buluyor, bana neden kimse is vermiyor.. Bundesliga ve Milli takim istiyor inatla.. bunlari basaran Klinsmann ile Daum hedefteydi ki öyle byle aciklamalar degil.

Borges dedi ki...

Cherubin: bu aciklamalari nedeniyle zaten is bulamaz iken bir de üzerine sürekli ayni seyi tekrarlamasi olacak gibi degil ama susmuyor, is bulasiya kadar da susacagini sanmiyorum..