2 Aralık 2011

EURO 2012:Gruplar..


Almanya'yı B Grubuna istedim ve bu gerçekleşti.

Dünya Kupasına göre çok fazla tur yok, maç yok. Dolayısla ölüm gruplarını seviyorum. Daha henüz hiçbir şey belli olmamış iken Almanya-Hollanda maçı fena değildir İngiltere-Fransa ya da tüm bunların dışında başlı başına merak konusu İspanya-İtalya maçları. Bunlar keyifli ve güzel karlşılaşmalar olacaktır. Sakatlıklar, kadrolar filan tam belirlenmemiş iken şimdiden bir şey söylemek zor ama bu İrlanda kendisi gruptan çıkamayacak olsa bile birisinin başını yakacakmış gibi geliyor bana ya hayırlısı diyelim..

4 yorum:

M.Cagdas dedi ki...

Danimarka cikar o gruptan, demedi demeyin :)

felix mourinho dedi ki...

almanlar 3 maç 9 puan ve silindir gibi bir oyun ile ezerek çıkar o gruptan.

a grubu ölüm grubu. izlerken sıkıntıdan ölebileceğimiz bir sürü maç olacaktır. izleyicilerin tepkisi de mükemmeldi bu gruba.

italya - irlanda maçı da muhtemelen inanılmaz ötesi savunma maçı olacak. şimdiden buraya yazayım ben. bahisseverler için ideal bir 0-1 gol maçı o maç. ispanyolların italya savunmasına karşı ve trapattoni savunmasına karşı çilingirleri ne olacak merak ediyorum.

capello'nun da italya ispanya'nın grubuna gidip, kendisinin fransa'nın grubuna gittiğini görünce yüzünün aldığı gülümseme işin özeti bence.

M.Cagdas dedi ki...

B grubu olum grubu ama cikabilenler de bir anlamda kendilerini yari finalde bulacaklar A grubu eslesmesinden dolayi (surpriz olabilir tabi).

Bu arada gordugum kadariyla Ingilizler seviniyor ama yanilmiyorsam tarihlerinde resmi maclarda hic yenemedikleri bir Isvec, ev sahibi ve bence turnuvanin surprizi olabilecek Ukrayna var. Cok ters gelebilir ve bir husran daha surpriz olmaz Ingilizler icin.

C grubu da baya kisir maclara sahne olabilecek gibi, Ispanya'nin dunya kupasindaki tek gollu performanslarini da dusununce.

Bu arada Portekiz hep boyle olum gruplarina dusmuyor mu, ben mi yanlis hatirliyorum?

raul #7 dedi ki...

portekizin aksine yunanlar ne ballı kura çekiyo arkadaş??