1 Aralık 2011

Öyle bir taraftar ki..








Mesaj oldukça net: Öyle bir taraftara sahip ki Borussia Dortmund.. Saha içerisinde olup biten her şeyin payı biraz da burada. Onlar orada oldukça vole da koyarsın, çalım da atarsın koşarsın da.. ve yere düşersen yine onlardır seni ayağa kaldıracak. Klopp gelmeden önce Bayern'den beş gol yediği maçı çok iyi hatırlıyorum. Her şeye rağmen.. Önemli rakibinden beş gol yemesine rağmen deplasmanda delicesine destekliyorlardı takımlarını.. Unutmam o görüntüyü ben.. Bugün başarılı olduğu zamanlarda değil en başarısız dönemlerinde dahi Dortmund'u büyük kulup yapan işte bu taraftardır geçmişinde kazandığı kupalar bir yana..

4 yorum:

felix mourinho dedi ki...

öyle bir taraftar ki;

http://2.bp.blogspot.com/_397Um3Tlv-Y/TALE9Ha99OI/AAAAAAAAAJs/Hk3Nku7s2M4/s1600/__hr_B.Dortmund-Galatasaray%5B1%5D.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_PAJa8B1YJJg/St35KgFmMMI/AAAAAAAABQc/qMmWtBDDaOc/s400/ali+sami+westfalen.JPG

:)

Gürcan Ulusoy dedi ki...

kaliteli bir yorum olacak mı bilmiyorum ama; Muhteşem!

EarlyAdopter dedi ki...

bu konsepti sanki daha once bizim milli takim tanitim videolarinin birinde gormustum, ama tam hatirlayamadim. Guzel calisma, Iyi ki bir BVB-Schalke macini 15 yil once tesadufen Westfalen da izleme sansini yakalamisim, rekabetin ve takima sahip cikmanin nasil oldugunu cok iyi anlamistim.

Kalten dedi ki...

Ben de onu diyecektim - Euro 2008 reklamıydı galiba, göbekli amcalar oyuncuları hava topuna çıkarıyor, frikik savunulurken ekstra baraj oyuncusu oluyorlardı vs.

İlk defa bir konsepti bizden mi çalmışlar ne :)