30 Haziran 2010

Sevemedim Seni Van Persie.!



Resimdeki konuya geliriz lakin cok da begendigim adamlardan degildir. Yetenegini ve özellikle Arsenal'da bir dönem gösterdigi performansi yadsiyacak degilim. Onu sakatliklar yikmistir resmen.. Disforvet taniminin en güzel örnegidir. 4-3-3 bu tarz iki kenar forveti ile cok güzeldir. Lakin bu gibi oyuncular bana göre asla ve asla en ucta oynamamalidir.. Etkili oldugu bölge ceza sahasinin o kösesidir. Kaleye uzak ama bir o kadar da forvet.. Mutlak suretle bunlarin önüne cakili ya da merkez bir forvet koyarim Klose misali.. Podolski'yi en uca yerlestirin bugünkünün yarisi kadar verim alamazsiniz.. Van Persie'nin bugünkü durumu da biraz böyle..

2008'de blogu takip edenler Avrupa Sampiyonasinda iyice aciga cikan Van Persie nefretimi iyi bilirler, bencilligi, zamansiz sut cekimleri ve uygunsuzlugu filan ifrit etmistir beni. O turnuvada Sneijder'in önünden frikigi vurmasi yeterince beni ve Sneijderi cildirtmistir..

Bugün ise..

..Slovakya macinin ortasinda RVP'nin teknik adam Bert Van Marwijk'e yaklasip bir seyler söylüyor. Hollandali NOS TV'si ve dudakokuyucu biliminine inangillerin iddia ettigi RVP'nin

"Sneijder'i disari almalisin.."

dedigidir.

Sneijder'in, herkesin her seyi söyleme hakki yani düsünce özgürlügü var diyerek gecistirmesini bosverin, takimin altini kazir bu istek..

Ayni zamanda Sneijder'i cikarip neyi koyacaksin ? Bu istegin arkasindan dört dakika sonra Sneijder golü gelmesi de sanirim RVP'ye en iyi cevap olmustur.

14 yorum:

delorean dedi ki...

Sevilecek bir adam değil zaten.Hele bu turnuvadan sonra notumu tamamen verdim.Müthiş bencil,saçmasapan şutlar çekiyo,yere her düştüğünde rakibine kasti tekmeler atıyo özellikle dikkat ediyorum.Oyundan alınırken Marvijk'e laf yetiştirme çabası da ayıp.

xander dedi ki...

bu hareketler hollandalılara özgü sanırım.genelde ne düşünüyorlarsa hemen söyleyiveriyorlar.rvp her zaman çok yetenekli bir oyuncu olarak anıldı ama sakatlıklardan ötürü bir türlü istikrarı yakalayamadı.
ileri uç konusunda katılıyorum orada huntelaar daha iyi bir seçenek gibi duruyor.

aydın dedi ki...

Arsenallilerin bize yıldız diye yutturmaya çalıştıkları kaçıncı oyuncudur.Hep Türkiye'deki genç yeteneklerin övülmesini eleştiririz aynısı burada var.
Birkaç sene evvel Eboue için kopan fırtınayı hatırlıyorum, rahmetli Kazım Kanat gibi sorasım geliyor:
Şimdi Eboue nerede?
Hleb nerede?
Rosicky nerede?
Flamini nerede?
Adebayor nerede?
Şimdilerde Alex Song için övgüleri görüyorum, gülüyorum...

Borges dedi ki...

Aydin: Rosicky ve Hleb Arsenal'de n bagimsiz Dortmund ve Stuttgart'in yildiz oyunculariydi. Sakatlik Rosicky'i vurdu ve tarihin en iyi kadrosuna girme(barcelona) tesebbüsü de Hleb'i yakti.

Adebayor da oldukca iyi performans göstermisti aslinda.

Bu adam cok ama cok sik sakatlandi, sakatlanmadigi sürece iyi oynamistir ki en iyi döneminde hep sakatlandi.

DK daha cok bir önceki sezonun iyi oyuncularinin kendisini daha iyi gösterdigi bir turnuva oluyor. Misal Bayernli 10 oyuncu ceyrek finalde.. ya da Inter arkasindan takip ediyor. RVP iyi bir sezon gecirmedi.. Yanlis yerde oynatiliyor üzerine.

aydın dedi ki...

Her birinin iyi futbolcu olduğu su götürmez gerçek benim itiraz ettiğim nokta bunların her birinin Avrupa'nın en üst düzey kulüplerinde rahatlıkla forma giyeceği iddiasıdır.Bizim buralardan tanıdık gelmiştir bu iddia.

TA dedi ki...

fotoğrafı görünce işte geleceğin teknik direktörü diyorum :)

RVP şimdiden denemelere başlamış.

Cartalete dedi ki...

Şuanki Hollanda kadrosunun en ideali; Kuyt'ın orta forvet oynayacağı bir: Elia - Kuyt - Robben üçlüsüdür bana göre..

Önlerindeki rakibin Brezilya olduğunu düşünürsek, bu hamleyi denemek artık "yemez". Ancak, daha önce denenmesi gerekirdi diye düşünüyorum.

Borges dedi ki...

Cartalete: Kuyt en azindan RVP den daha cok kombinasyon yaratir, daha da firsatcidir. RVP ikinci yari yorulan Elia ya da RObben in yerine girebilir.. Kuyt aslinda Brezilya karsisinda d aoynayabilir, huntelaar'dan daha iyi savunmaya yardim eder..

Adsız dedi ki...

konuyla alakası yok ama birşey rica etsem?bursasporluyum ben,11 freunde'nin ömer erdoğan röportajına ulaşmaya çalışıyorum ama bırakın tercümeyi almancasına bile ulaşamadım.Ömer erdoğan bizim için efsanedir her sözü okunup saklanasıdır yani.Dergiyi bulmak zaten zor ama internette taranmış hali de yok,en azından ben bulamadım.Lig radyodan almanya'da yaşadığınızı duymuştuk.Sizin elinize geçmiştir belki dergi ya da herhangi bir sitede sadece o röpörtaj vardır benim ulaşma şansım var mı?devre_arasi@windowslive.com mail adresim.Buradan ulaşabilirsiniz.Yardımcı olursanız sevinirim,yapacak birşey yoksa da canınız sağ olsun.

Borges dedi ki...

Emine: Dergi benim elimde ama size bunu nasil ulastiririm onu bilmiyorum. Tercümesini yapsam buradakiler icin cok cok ilginc olur mu.. oldukca uzun bir sekilde sampiyonlugun hikayesi..

Borges dedi ki...

Emine: Yesil mucize basligi altinda alti tam sayfa..

Adsız dedi ki...

Ben belki internettte derginin taranmışı vardır diye düşünmüştüm.Anlaşılan o şekilde ulaşamayacağım.Siz uğraşmayın tercümeyle falan,benim gibi en fazla 5 kişi merak ediyordur belkide,çok da ilgi çekmez dediğiniz gibi.Yine de çok teşekkür ederim.Ben araştırmaya devam edeceğim.

Borges dedi ki...

Emine: Ugrasmak filan degil. Cok güzel bir hikaye ama burada bilmeyen yoktur. Almanya icin cok güzel. Zaten bilinen hikayeyi buradaki builmeyaenlere özet gecmis. Ilginc bir beyanat olursa ben postlarim zaten.. ben de sizin gibi arastirmaya devam edeyim olmadi DK sonrasi ceviririm de.. Bursalilarin ilgisini cekiyorsa

Adsız dedi ki...

Siz yaşadınız Almanlar okusun diyorsunuz yani:)Ben sahanın içindekinden ziyade saha dışı öyküsüyle ilgili ayrıntıları toparlamaya çalışıyorum ve bizim gazete ve dergilerde "para herşey değil" in dışında bir ayrıntı bulmak zor oluyor.Farklı bir yazı olduğunu duydum o sebepten merak ettim.İlginç bir yanı yoksa çok önemli değil.Tekrar teşekkürler.